divendres, 4 de novembre del 2011

Dieta: mes 2

Continua la dieta i continua el pes avall... ja porto uns 8 quilos i mig perduts i la veritat és que es noten, molt. Em cauen tots els pantalons, ja no me'ls puc aguantar ni amb cinturó. Quan vaig a córrer em trobo molt més lleuger (diumenge passat vaig fer 15 km i fins al quilòmetre 13, més o menys, que no em vaig notar cansat de genolls, abans amb 10 km ja començava a patir).
La nota negativa per a la dieta és ser català, sens dubte: sempre hi ha alguna cosa o altra a celebrar. Amb dues castanyades seguides (dia 31 i dia 1) vaig guanyar una mica més d'un quilo... i això que no m'agraden les castanyes ni els panellets. Tant que costa de perdre i tant poc de guanyar :-(

5 comentaris:

  1. Moltes felicitats!! Ja saps que tinc la teva dieta penjada a la nevera... Però noi, sóc incapaç d'estar-me sense dolços més de dos dies ;(

    ResponElimina
  2. Doncs ja la farà arribar, que jo també he de fer caure uns quants panellets!

    ResponElimina
  3. Noa: força de voluntat, imposa't! Patiràs una setmana com a molt, però al final ho aconseguiràs. Jo l'altre dia em vaig menjar un flam (una de les meves grans debilitats) i el vaig trobar massa dolç!

    Alyebard: la dieta és molt personalitzada, però li'n faré arribar 5 cèntims (8 de les antigues pessetes).

    ResponElimina
  4. Hipocalòrica? Proteïnica i acidosi? Cucurutxo?

    ResponElimina
  5. Hipocalòrica i exercici (i cucurutxo espontani XD).

    ResponElimina

No pensis gaire, però deixa un comentari!