dimecres, 30 de març del 2011

Preparant la Finisher

Aquest diumenge hi ha la 2a edició de la Finisher UVic... ja hi estic inscrit, l'any passat m'ho vaig passar realment bé (i vaig acabar realment mort), i després de l'experiència viscuda a l'Eternal Running de Moià, tenia ganes de fer una altra carrera de putades d'obstacles.
Així que ja fa uns quants dies que torno a córrer, ara que m'he recuperat de la garrotada amb la bicicleta pujant una trista vorera.
Com sempre, l'enllaç a Wikiloc per si voleu el track per al GPS. Haig de dir que hi ha hagut un tros en què l'aparell ha embogit (des del carrer Arquebisbe Alemany i fins la plaça de la Divina pastora) i no ha enregistrat res. Jo he tirat les línies a posteriori. També veig que pel passeig d'En Pep Ventura s'ha dedicat a fer línies rectes...
Per cert, si diumenge voleu anar a veure la cursa, recomano que aneu a aquest passeig, ja que és on es veu la major part del riu (sí, l'any passat vam passar molt tros per dins del riu, amb natació opcional inclosa) i hi ha les piscines de fang, tot un espectacle on diuen les males llengües que algun beneit es va tirar de bomba (ep, això diuen, tu).

Dades aproximades:
Distància: 7 quilòmetres
Temps: 42 minuts

2 comentaris:

No pensis gaire, però deixa un comentari!